28 mai 2016

Cinci minute

Am eu baftă la amici, se vede.

De data asta, înclin să îi dau dreptate...

După întrebările standard ce îți mai fac copiii? Familia? Tu ce mai faci? a căror răspuns a fost, evident, Bine! omul m-a întrebat, evident, cum îmi merge cu "saitu' ăla de cărți".
- Nu merge nimic... i-am răspuns.
- Uite, m-am gândit io la discuția noastră și știi la ce-am ajuns?
Nu m-a lăsat să spun nimic și a continuat:
- Bă băiete, oamenii nu au nevoie de eroi, de cineva să-i schimbe, n-au nevoie, mă-nțelegi?
- Până și Isus a fost pus pe cruce (nu știam că poate aduce așa argumente "grele") ce te bagi tu să îi schimbi. Sfatul meu, vezi-ți de treaba ta, vezi-ți de familia ta, de copiii tăi, lasă-i în p*&a mea pe toți și vezi-ți de-ai tăi. Nu merită, înțelegi, NU MERITĂ.
S-a uitat la ceas și a azvârlit:
Hai, eu trebuie să ajung acasă că iar țipă nevastă-mea... Te-am salutat!
Mi-a strâns degetele și mi-a dat una peste braț, prietenește, apoi a plecat grăbit.
Am rămas în mijlocul trotuarului, scărpinându-mă în cap...

Cinci minute...

Niciun comentariu :